Paradox
©
Fisana

Перейти к содержимому


"); //]]>
Фотография
* * * * * 4 Голосов

Нотатки про Руїну/Записи о Руине


Сообщений в теме: 18

#11 Antigonius

Antigonius

    Джура

  • CиЧевик
  • 87 сообщений
    Регистрация: 13.апр.17
    Слава: 28

    Отправлено 24 Апрель 2018 - 22:53

    Отже, робота над Московитами майже завершена, залишилося лиш скопіювати найманців (охотніков) та написати характеристики для Богатирів і Ополченців. 
    Московське Царство виглядає досить веселою фракцією. Вони не дуже сильні та можливо не дуже дешеві загалом, але вони це компенсують своєю гнучкістю. Московські бійці коштують недорого, недорого їх й покращувати, вони мають лише 10 рівнів покращення максимум (як і поляки), та можуть радикально змінювати свою роль на полі бою. 
    Для прикладу, Копійний Солдат це пікінер, що коштує і покращується усього за 75 Грошей, але впродовж цього ви можете замінити піку на бердиш чи рапіру, а потім ще видати йому гранати. Дворяни починають з совнею та кавалерійним луком, але потім можуть замінити його на пістолет та пищаль. Посошні Ратники можуть з рівнем з піхоти перетворюватися на кінноту!
    Також варто додати про те, що багато бійців файно кооперують між собою. Діти боярські дають бонуси усім ратнікам по прібору, в той час як дворяни на початку бою викликають бойових холопів, озброєних пищалями та булавами. 
    І це лише турнірні бійці, без магії та деяких цікавих бійців як городові козаки, які повинні кидати кубик кожен бій, аби дізнатися, чим вони озброєні, чи жар-птиці!
    • 0

    #12 Antigonius

    Antigonius

      Джура

    • CиЧевик
    • 87 сообщений
      Регистрация: 13.апр.17
      Слава: 28

      Отправлено 27 Апрель 2018 - 13:29

      Руїна версія 0.9 готова
      Список змін:

      - Характерники тепер мають 20 Витривалості
      - Гаківниці відтепер матимуть початкові 10 Витривалості та 3 Швидкості
      - Усі правила з позначкою * (тобто, ті, що видаються зі зброєю чи рештою спец. правил) перелічуються першими.
      - Виправив чортик. Знання Місцевості витрачають Швидкість, не Витривалість.
      - Виправив чортик в Qazaq опис спеціяльного правила "Побудувати Кобилицю"
      - Виправив помилку у Svensk Veteranryttare та Veteranhakkapeliita де в них був опис Легкої Броні замість Середньої.
      - Додав "Прорив", що я забув дописати Кавалєрісту влоському.
      - Додав "Ненадійне", що я забув дописати Кавалєрісту панцирному.
      - Додав "Бронебійність" Козакові-вершнику.
      - "Оглушення" тепер має чіткий опис коли воно застосовується.
      - Нові фракції: Головне Військо Донське та Московське Царство.
      - Введене нове метаправило "Видати". Ці спеціяльнї правила видають додаткові числа до характеристик та спеціяльнї правила, замість того аби замінювати їх. Деякі спеціяльнї правила та здібності вимагатимуть від вас цього правила заздалегідь.

      Я оновив посилання, тож ви можете завантажити та подивитися, як ваша воля.


      • 0

      #13 Antigonius

      Antigonius

        Джура

      • CиЧевик
      • 87 сообщений
        Регистрация: 13.апр.17
        Слава: 28

        Отправлено 13 Май 2018 - 19:52

        Я наразі читаю про османський адміністративний поділ, аби віришити ким ви будете грати в Кампанії. 
        Османська земля поділена на провінції (еялети), що далі поділені на регіони (ліви чи сансаки), що далі поділені на тімари, каділуки та зеамети. 
        Тімари це шматок/шматки землі, що в підсумку дають до 20,000 грошей власнику. Якщо дає більше, то зеамет. Вони керуються тімаріотами, що є аналогами європейським лицарям чи московським дворянам, тільки на відміну від них, їх земля не передається у спадок і може бути відібрана через купу причин, наприклад несплату податків чи неправильне тренування чебелів (щось на кшталт зброєносця та сотника)
         
        Я от думаю зробити гравців Кампанії тімаріотами, бо вони є ідеяльною "малими паничами" для гравців + це дасть можливість зосередитися на локальних подіях замість великих. 
        Окрім цього, це дасть мені нагоду створити та вишліфувати "Імперський" тип фракцій, в яких гравець буде представлений як бойова одиниця, що матиме сильні покращення та правила, але може бути вбитою/пораненою на полі бою. 
        На жаль, в такому разі буде проблема з різноманіттям військ. Оскільки тімаріоти не є великими командуючими, вони не зможуть користуватися десь 70% військ фракції, тобто ніяких тобі яничарів, сіпахів і т.д.. Звісно, для турнірних гравців це особливого значення це буде мати...здебільшого, але в кампанії...
         
        Що б ви зробили на моєму місці? Хай гравці будуть тімаріотами чи краще гравцям дати роль впливовішого чину (санджак бея наприклад), задля більшого різноманіття?

        • 0

        #14 Antigonius

        Antigonius

          Джура

        • CиЧевик
        • 87 сообщений
          Регистрация: 13.апр.17
          Слава: 28

          Отправлено 14 Май 2018 - 22:15

          Османська Імперія буде працювати дуже схоже з Московією та Річу Посполитою: замість поділу на регулярних, панів та магічних істот, у них все розділяється на класи. 
          У випадку Османів, цими класами є Капікулу, Єрлі Кулу, Серхат Кулу, Беги, (місцеві) та (чарівні війська). 
          Але Османи не просто "централізована" фракція. Окрім цього, вони також є "імперською" фракцією в Руїні, поруч з СРІ та можливо Іспанією та Китаєм. 
          Особливістю імперських фракцій у грі буде наявність особливих бойових одиниць: командувачів. Тоді як решта армій не мають командування безпосередньо на полі бою (бо вони командують здалеку), імперські полководці керують безпосередньо на полі бою і від них залежить не тільки мораль, але і ефективність бійців. 
          Як бойові одиниці, командувачі мають великий перелік спеціяльних правил та властивостей, що роблять їх надзвичайно важливими на полі бою, але смерть полководця також буде нести вагомі штрафи всім імперським військам.

          • 0

          #15 Antigonius

          Antigonius

            Джура

          • CиЧевик
          • 87 сообщений
            Регистрация: 13.апр.17
            Слава: 28

            Отправлено 06 Июнь 2018 - 15:28

            Отож, я доробив Османську Імперію (посилання додав). 
             
            З цим, я офіційно зробив гру. Руїна 1.0 готова. 
             
            Далі будемо перекладати, робити нові мапи, фракції, бійців. 
             
            Політика наступних оновлень буде наступною:
            Оновлення будуть включати в себе щонайменше один переклад. Далі будуть або додаткові (псевдо)історичні сценарії або дві нові фракції. 
             
            Для нових фракцій я буду ставити опитування та кидати сюди. Як є бажання - голосуйте, так буде навіть веселіше. 
            Як є бажання допомогти з російською - пишіть!

            • 0

            #16 Antigonius

            Antigonius

              Джура

            • CиЧевик
            • 87 сообщений
              Регистрация: 13.апр.17
              Слава: 28

              Отправлено 13 Июнь 2018 - 10:10

              А так, забув додати там перелік

               


              • 1

              #17 Antigonius

              Antigonius

                Джура

              • CиЧевик
              • 87 сообщений
                Регистрация: 13.апр.17
                Слава: 28

                Отправлено 24 Июнь 2018 - 14:22

                Руїна версія 1.0.1 готова 
                Список змін: 
                 
                - Додано переклад правил Турніру українською 
                - Додані англійські правила для Вільної гри 
                - Додано перелік бійців Гетьманщини, що заборонено використовувати в турнірі 
                - Додано перелік бійців Кримського Ханства, що заборонено використовувати в турнірі 
                 
                Якщо хтось хоче долучитися до перекладу будь-якими іншими мовами чи допомогти з рештою файлів - пишіть.

                Сообщение отредактировал Antigonius: 24 Июнь 2018 - 14:23

                • 0

                #18 Antigonius

                Antigonius

                  Джура

                • CиЧевик
                • 87 сообщений
                  Регистрация: 13.апр.17
                  Слава: 28

                  Отправлено 13 Октябрь 2018 - 15:47

                  Оновлення 1.1.а вступило в дію, а разом з ним і переклад усієї гри українською. Було важко та марудно, але сподіваюся що хоч когось це буде хвилювати. 

                  Всі посилання розміщені в першому повідомленні, як знайдете помилки чи одруківки - пишіть, виправимо.
                  Але якщо комусь хочеться подивитися просто, то ось вам ґуґлдоки.
                   
                  Правила
                  Гетьманщина
                  Кримське Ханство
                  Річ Посполита
                  Шведська Імперія
                  Головне Донське Військо
                  Московське Царство
                  Османська Імперія
                   
                  Мої плани на майбутнє: спочатку відпочити, а потім я мабуть кину сюди опитування щодо наступних фракцій.

                  Сообщение отредактировал Antigonius: 13 Октябрь 2018 - 15:48

                  • 0

                  #19 Antigonius

                  Antigonius

                    Джура

                  • CиЧевик
                  • 87 сообщений
                    Регистрация: 13.апр.17
                    Слава: 28

                    Отправлено 15 Октябрь 2018 - 00:00

                    Отже, оскільки я за народовладдя, то я спитаю у вас які фракції ви б хотіли побачити у грі.
                    http://www.strawpoll.me/16645198
                    Дві фракції з найбільшою кількістю голосів - переможці. Опитування буде тривати до 21 жовтня.
                    • 0


                    Обратно в ДНЕВНИКИ · Следующая непрочитанная тема →


                    Количество пользователей, читающих эту тему: 0

                    0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных

                    Total War: WARHAMMER

                    Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.

                    Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.

                    Подробней о Total War: WARHAMMER

                    Total War: Attila

                    Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.

                    Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2

                    Total War: Rome 2

                    Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.

                    Подробней о Total War: Rome II